3.11.13

Формула успіху

Засідання №3

Тема: "Формула Успіху"

Дорога в тисячу миль
починається з першого кроку.

          Я не можу дочекатись, аби поділитись з Вами новинами після останньої зустрічі ШКП, яка відбулась 1 листопада! Як ви уже побачили, темою нашого засідання було виведення Формули Успіху. Чесно, це надзвичайно цікаво! Тому, замотуйте собі на вус усе, що я опублікую нижче.
         Знаєте, я відкрила для себе дещо нове, що мене справді трохи здивувало..Мене вразило те, що одну із найважливіших факторів, які впливають на успішність вашої справи це ваша Особистість! Здається, що усі люди - це особистості, але ж не всі ми успішні. Все просто: не вистачає ідей, які б могли вразити інших, зацікавити та захопити.
Ось і формула:
Успішний бізнес = Особистість + Ідея

Звідси і наступний висновок:
Ваші знання, особисті якості на навички - Це Найголовніший та найбільший капітал при започаткування власної справи.

Щож, це поки що все..Але, повірте, це дійсно істинна формула успіху, якою керується кожен, хто прагне стати успішним!
І на останок, мотивуйтесь східною мудрістю:
В житті можні досягти тільки тих цілей, які можна собі уявити.

P.S. Вибачте, але поки що не можемо викласти фото-звіти з наших попередніх зустрічей. Але незабаром слідкуйте за новинами на сторінці нашого блогу Звіти.

3 коментарі:

  1. ТАК, формула дійсно вірна! З великим нетермінням чекаємо ваші фото!
    З повагою, учасники ШКП "Майбутнє починається сьогодні", м. Житомир.

    ВідповістиВидалити
  2. Користуйтесь нею! Бажаємо вам успіху)

    ВідповістиВидалити